تبلیغات

تبلیغات محیطی

تبلیغات

تبلیغات محیطی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبلیغات سینما

نحوه استفاده بیشتر از تبلیغات سینما: بزرگ فکر کنید

تبلیغات سینمایی از زمان آغاز کار تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است. سینما برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یک بازاریاب منحصر به فرد را ارائه می دهد و امکان ایجاد ایده های خلاقانه بزرگ را فراهم می کند که روی هیچ سکوی دیگری کار نمی کنند. در حال حاضر حضور سینما در حال تجدید حیات است ، با این که انجمن غرفه داران سینما برای شرکت در فوریه 2011 بیش از 17 میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته است. بنابراین چگونه بازاریابان می توانند از این مخاطبان اسیر سرمایه بگیرند؟

هنگام برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی سینما باید به خاطر داشته باشید که چرا مصرف کنندگان برای تماشای یک فیلم به سینما می روند. این یک شب تعطیل و بیشتر از تماشای همان فیلم در خانه است. این چیزی است که بازاریابان می توانند برای جلب تصور گویندگان سینما از آن استفاده کنند. نکته مهم این است که از همان ابتدا سینما را در برنامه ریزی خود بگنجانید زیرا این کار به شما فرصت می دهد تا برنامه ای را برنامه ریزی کنید که بتواند از محیط سینما به طور کامل استفاده کند.

بازاریاب ها واقعاً می توانند با احساس هیجان در سینما بازی کنند. به خارج از حالت عادی فکر کنید ، سینماها مکان خوبی برای فعالیت های تجربی هستند. به عنوان مثال ، کمپین Nestle برای Cookie Crisps با اجرای دو کمپین ملی نمونه برداری با Rango ، Hop و Rio 3D روی صفحه نمایش خود بازی کرد. سفرای نستله هفتاد و چهار هزار نمونه کوکی تریپس و همچنین کوپن های پول در پیشگامان سینما توزیع کردند. فضاهای Foyer مکان مناسبی را برای بازاریابان برای ایجاد کمپین های تجربی فراهم می کند. فعالیت تجربی در مورد جذب مشتری با برند شما است و با ظهور تلفن های هوشمند فرصت های جدید و هیجان انگیز برای استفاده از این روش ارتباطی وجود دارد.

تبلیغات سینمایی لازم نیست یک کمپین مستقل باشد. این روزها بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تمام فعالیت ها یکپارچه شده است و به مصرف کننده سفر یکپارچه با نام تجاری شما را می دهد. نارنجی با فیلم رابطه ای بی نظیر دارد و نمونه ای خارق العاده از یک برند است که رویکرد کاملاً یکپارچه ای در بازاریابی خود در پیش گرفته است. نارنجی چهارشنبه ها از طریق کلوپ فیلم نارنجی چهارشنبه در فیس بوک پشتیبانی می شود ، که اکنون سی و چهار هزار طرفدار دارد. علاوه بر این ، میزبان BAFTA Night Live بود که به بینندگان این امکان را می داد تا در کنار این مراسم به گفتگوی آنلاین بپردازند و کمپین آن ، MovieZone ، یک آگهی تبلیغاتی Channel 4 به میزبانی نارنجی بود که کاملاً از تریلرهای فیلم ساخته شده بود. نارنجی با فعالیت فیلم خود چنان موفقیت آمیز بوده است زیرا محدود به سینما نمی شود ، از سینما به عنوان سکویی برای فعالیت گسترده تر استفاده می کند که واقعاً جایگاه خود را در دنیای سینما تعریف می کند.

مهمترین عنصر تبلیغات سینما ، بزرگ اندیشی و زیبایی سینماست. شما این فضا را دارید تا چیزی را ایجاد کنید که هیچ بستر دیگری نتواند از آن پشتیبانی کند و می توانید آن را در هر فعالیت بازاریابی دیگری ادغام کنید. یک تبلیغات تبلیغاتی موفق سینما می تواند تأثیر بسیار زیادی و ماندگار در مخاطب داشته باشد و هیچ ایده ای برای بازی در یک محیط سینما خیلی بزرگ نیست.

  • reza kolahdoz
  • ۰
  • ۰

تبلیغات محیطی (OOH) یا تبلیغات در فضای باز ، همچنین به عنوان رسانه های خارج از خانه یا رسانه های فضای باز شناخته می شود ، تبلیغاتی است که در حین خارج از خانه خود به مصرف کنندگان می رسد.

تبلیغات رسانه ای خارج از خانه در زمانی که "در مکان" در مکان های عمومی ، در هنگام ترانزیت ، انتظار (مانند در یک دفتر پزشکی) و یا در مکان های خاص تجاری (مانند در محل خرده فروشی). قالب های تبلیغاتی OOH در شش دسته اصلی قرار می گیرد: تابلوهای تبلیغاتی ، خیابان ، جاده ها ، بزرگراه ها ، ترانزیت و جایگزین

صنعت تبلیغات محیطی در ایالات متحده بیش از 2100 اپراتور در 50 ایالت را شامل می شود که عمده گروههای فرمت خانه را نمایندگی می کنند. [نیاز به استناد] این شرکت های رسانه ای OOH از شرکت های رسانه ای چندملیتی گرفته تا مشاغل کوچک ، مستقل و خانوادگی برخوردارند. در حال حاضر ، بریتانیا و فرانسه به ترتیب اول و دومین بازار بزرگ اروپا برای OOH هستند. داده های Outsmart (سابقاً مرکز رسانه های خارج از منزل) ، اتحادیه تجارت خارج از خانه تبلیغات انگلیس ، نشان می دهد که خانه های دیجیتال خارج از خانه (DOOH) از 2009 تا 2014 با رشد 29.7٪ CAGR روبرو شده اند.

تبلیغ در کنار یک کامیون
تبلیغات بیلبورد یک فرمت تبلیغات سنتی محیطی است ، اما در سالهای اخیر رشد چشمگیری در OOH دیجیتال (بیلبوردهای دیجیتال و شبکه های مستقر در مکان) مشاهده شده است. به عنوان مثال ، در حدود 4،900 نمایشگر بیلبورد دیجیتال در چین و ایالات متحده نصب شده اند

تابلوهای تبلیغاتی کنار جاده ای سنتی 66 درصد از کل درآمد سالانه در ایالات متحده شکل اصلی تبلیغات محیطی در ایالات متحده است. امروز درآمد بیلبورد 73 درصد تبلیغات محلی ، 18 درصد تبلیغات ملی و 9 درصد تبلیغات خدمات عمومی است.

مبلمان خیابانی از قالب هایی مانند پناهگاه های اتوبوس ، روزنامه ها ، کیوسک های مرکز خرید و تبلیغات غرفه تلفنی ساخته شده است. این شکل از تبلیغات محیطی بیشتر در مراکز شهری دیده می شود. علاوه بر این ، این شکل از تبلیغات ، مزایایی را در اختیار جوامع قرار می دهد ، زیرا ساخت و نگهداری پناهگاه هایی که مردم در حین انتظار برای اتوبوس از آنها استفاده می کنند.

تبلیغات ترانزیت به طور معمول تبلیغاتی است که بر روی هر مکانی که حرکت می کند ، مانند اتوبوس ها ، تبلیغات مترو ، کامیون ها ، کامیون های مواد غذایی و تاکسی ها ، قرار دارد ، اما همچنین شامل تبلیغات ثابت استاتیک و الکترونیکی در ایستگاه های قطار و اتوبوس ها و سکوها است. [5] تبلیغات فرودگاهی ، که به مشاغل کمک می کند تا هنگام مسافرت با مخاطبان روبرو شوند ، نیز در این دسته قرار می گیرد. شهرداری ها اغلب این نوع تبلیغات را می پذیرند ، زیرا درآمد خود را برای مقامات شهری و بندری تأمین می کند. [نیاز به استناد]

مبلمان خیابان ، ترانزیت و قالب های رسانه ای جایگزین 34 درصد از کل درآمد در فضای باز در ایالات متحده را تشکیل می دهند. برخی از این قالبها نسبت به بیلبوردهای سنتی درصد بالاتری از تبلیغات ملی دارند. [6]

دیجیتال خارج از خانه
خارج از خانه دیجیتال (DOOH) به رسانه های پویا توزیع شده در شبکه های مستقر در اماکن از جمله ، کافه ها ، کافه ها ، رستوران ها ، کلوپ های بهداشتی ، دانشکده ها ، عرصه ها ، پمپ بنزین ها ، فروشگاه های راحتی ، آرایشگاه ها ، فرودگاه ها و اماکن عمومی. PQ Media DOOH را با دو سیستم عامل اصلی ، شبکه های مبتنی بر دیجیتال (DPN) و بیلبوردهای دیجیتال و علامت گذاری (DBB) تعریف می کند. شبکه های DOOH معمولاً دارای صفحه نمایش ، کیوسک ، جعبه بوکس و / یا jumbotrons به صورت مستقل هستند. رسانه DOOH از صاحبان موقعیت مکانی و تبلیغ کنندگان به طور یکسان می تواند در جذب مشتری و مخاطبان و یا دسترسی و کارآیی پیام های بازاریابی سود ببرد. از آن به عنوان علائم دیجیتال نیز یاد می شود.تبلیغات محیطی

در صنعت بازاریابی DOOH ، تبلیغات ممکن است از طریق سیستم عامل های برنامه نویسی خریداری شود. سکوهای برنامه نویسی از بازاریابان می خواهند ویژگی های مخاطبان مورد نظر را مشخص کرده و به طور خودکار وسایل نقلیه رسانه ای را برای ارائه آن مخاطبان پیدا کنند. علاوه بر این ، این سیستم عامل ها ممکن است به خریداران (طرف تقاضا) اجازه دهند تا با استفاده از یک گردش کار آشنا ، برنامه ها را در سراسر سیستم عامل های چند رسانه ای (طرف عرضه) برنامه ریزی ، اجرا و نظارت کنند.

در ایالات متحده آمریکا ، صنعت DOOH در سال 2015 به 2.9 میلیارد دلار افزایش یافت که 40.8٪ از کل هزینه های OOH را نشان می دهد. ایستگاه های بنزین ، رستوران ها و کافه ها مکان های ارجح برای تبلیغات هستند. [7] به گفته نیلسن ، با داشتن تلویزیونهای دیجیتال در پمپ بنزین ها ، تقریباً 52 میلیون مشتری هر ماه قطعه ای از هوا ، نکات برجسته ورزشی ، شایعات مشهور و تبلیغات را با گاز خود در دست می گیرند. میزان دسترسی هفتگی در واقع از بیشتر برنامه های تلویزیونی زمان نخست بزرگتر است. بزرگترین شرکت موجود در فضا ، تلویزیون پمپ بنزین با 27.5 میلیون بازدیدکننده ماهانه در بیش از 1100 ایستگاه در سراسر ایالات متحده ، طبق گفته نیلسن است. [8] علاوه بر تعداد زیاد بیننده ، مشخصات مخاطبان تلویزیون در پمپ بنزین ها بی نظیر است. همه رانندگان هستند و 76 درصد بزرگسالان از 18 تا 49 سال با میانگین سنی 40 سال و درآمد متوسط ​​خانوار بالای 70 هزار دلار هستند. [9] طبق مطالعات رهگیری نیلسن ، 89 درصد از مصرف کنندگان مشغول تماشای تلویزیون هستند.تبلیغات محیطی

منبع: ویکی پدیا

  • reza kolahdoz