تبلیغات

تبلیغات محیطی

تبلیغات

تبلیغات محیطی

۲ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای تبلیغات محیطی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. این عنصری است که مصرف کنندگان انتظار دارند هنگام پیاده روی به فروشگاه یا به خانه دوستشان سوار شوند. آنها می دانند که در یک مقطع تبلیغاتی را در منظره محلی خود ارائه می دهند. اما مزایا برای مشاغل در روند تبلیغات در فضای باز چیست؟ در این مقاله ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد و بینش خود را در مورد مزایای تبلیغات در فضای باز نسبت به سایر قالبها ارائه خواهیم داد.

هیچ مانعی بین مصرف کننده و تبلیغ وجود ندارد

مهمترین مزیت تبلیغات محیطی این واقعیت است که مصرف کنندگان برای دستیابی به آنها لازم نیست هر اقدامی را انجام دهند. آنها را می توان در هر نقطه در چشم انداز محلی خود یافت و برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی مانند تبلیغات آنلاین و فروشگاهی ، این بستگی به مصرف کننده ندارد که وارد یک منطقه خاص شود. تبلیغات در فضای باز مسیر مشخصی را برای مصرف کننده نشان می دهد.

فرصت هایی برای مخاطبان اسیر

بسیاری از اماکن در فضای باز مزیت مخاطبان مصرف کننده اسیر را به این برند می دهند. به عنوان مثال ، تبلیغات روی دیوارهای قطار مترو می تواند بسیار مؤثر باشد ، زیرا این محصول یا خدمات را در افکار مصرف کننده در طول سفر خود نگه می دارد. در حالی که ممکن است برخی از کاربران مترو به دنبال تلفن خود باشند ، بیشتر آنها در حال بررسی منطقه هستند و این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان برای مدت زمان طولانی به سطح بالایی می رسند.

تبلیغات در فضای باز می تواند جزئی تر باشد

برخی از اشکال تبلیغاتی ، مانند تلویزیون و رادیو ، فقط زمان مشخصی را برای ارتقاء می دهند. تبلیغات در فضای باز ، به خصوص هنگام کار با مخاطبان مصرف کننده اسیر ، می تواند جزئیات بیشتری را ارائه دهد. این ایده آل در دنیای مدرن است ، جایی که URL ها و نام برنامه ها اغلب برای اطمینان از شناخت برند ضروری هستند. برندها می توانند از تبلیغات مناسب در فضای باز استفاده کنند تا داستان کمپانی خود را بازگو کنند و برای رشد شرکت خود به رسمیت شناختن فوری ایجاد کنند.

پوسترهای کنار جاده خلاق Wildpostings تأثیر فوری را ارائه می دهند

در حال حاضر بسیاری از مارکها از پوسترهای خلاق کنار جاده استفاده می کنند تا تأثیر فوری بر رانندگان و مسافران داخل وسایل نقلیه داشته باشند. بیشتر افراد عادت ندارند تصاویر جادویی را با این قالب ببینند و بنابراین تبلیغات کنار جاده ای احتمالاً برای مدت طولانی در ذهن بیننده باقی می ماند.

با استفاده موثر از تکنیک های تبلیغات در فضای باز ، مارک ها می توانند سازمان خود را به سمت معرفی محصولات و خدمات خود به طیف گسترده ای از مخاطبان سوق دهند. این تکنیکی است که اکنون بسیاری از شرکت های در حال رشد برای ایجاد ماندگاری از آن استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات در فضای باز و فواید آن ، مستقیماً با تیم قابل اعتماد ما صحبت کنید!

منبع : بیلبورد آرمانی

  • reza kolahdoz
  • ۰
  • ۰

دیوید اوگلیوی در "اعترافات یک مرد تبلیغاتی" نوشت: "آنچه شما در تبلیغات می گویید مهمتر از نحوه بیان آن است" واسطه ای که انتخاب می کنید خوشبختانه با انفجار رسانه های دیجیتال ، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد.
1. نمایش تبلیغات
این شامل تبلیغات دیجیتال و روزنامه ها است. تبلیغات دیجیتال نسخه به روز شده تبلیغات روزنامه ها است. این همان مفهوم است اما به شکل قرن بیست و یکم. این به معنای خرید فضای تبلیغاتی در سایتهایی است که مورد توجه جمعیتی مورد نظر شماست. شما می توانید با استفاده از محصول یا خدمات خود در پس زمینه سایت ، تبلیغات متنی ایجاد کنید که در واقع مانند تبلیغات رسانه ای چاپی سنتی ، بنر شناور بالای مخاطب سایت و حتی کاغذ دیواری است.

تفاوت عمده تبلیغات تبلیغات و تبلیغات شما در روزنامه ها ، استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در هنگام جستجو برای شما است. این نوع تبلیغات به طور معمول همچنین Pay Per Click می باشد ، به این معنی که شما به کلمات کلیدی که بیشتر با سرویس یا محصولات شما مرتبط هستند پیشنهاد می دهید و هزینه های خود را پرداخت می کنید تا در صدر جستجوی موتور جستجو قرار بگیرید. مورد دیگر هزینه هر هزار نفر است ، به معنای پرداخت یک نرخ مسطح برای نمایش در نتایج جستجو 1000 بار.
2. تبلیغات رسانه های اجتماعی
پینترست ، اینستاگرام ، فیس بوک و تقریباً تمام سایتهای رسانه های اجتماعی تبلیغات نسبتاً ارزان قیمت ارائه می دهند. تبلیغات در رسانه های اجتماعی پرداخت شده نوعی تبلیغی است که در رسیدن به مخاطب مورد نظر خود با توجه به میزان پرداختی که به بسیاری از افراد مشاهده می کنید و با آن درگیر می شوید ، تمرکز دارد. تبلیغات رسانه های اجتماعی ارگانیک نوعی تبلیغاتی است که کلمات شفاهی ایجاد می کند. به شما بگویید که چیزی را در صفحه فیس بوک خود قرار داده اید که اگر پیروان روی گزینه Like کلیک کرده و یک دوست را کلیک کنید ، یک محصول رایگان ارائه می دهد - این نوع تبلیغی است که ارسال رایگان دارد و باعث می شود مردم از آنچه شما ارائه می دهند آگاه شوند.

3. روزنامه ها و مجلات
این نوع از تبلیغات سنتی است اما در عین حال کمتر اثربخش است. ترکیب این نوع تبلیغات بین رسانه های چاپی محلی ، ایالتی و ملی یک استراتژی عالی برای بازاریابی است. تعداد زیادی از مردم هنوز به روزنامه صبح خود می رسند یا دوست دارند با نسخه ای سخت از یک مجله حل و فصل کنند. همچنین ، اکثر رسانه های چاپی اکنون یک حضور دیجیتالی دارند و می توانند این نوع تبلیغات را با نسخه مجازی آن ترکیب کنند.
4. تبلیغات محیطی
اکنون که بیلبوردهای دیجیتالی رفته اند ، این یک روش عظیم برای بیان بیانیه موثر است. تبلیغات ترانزیتی نوع دیگری از تبلیغاتی است که در زیر چتر خارج از منزل قرار می گیرد - ویژگی محصول یا خدمات خود را در اتوبوس ها ، تاکسی ها ، سرویس های پیام رسان دوچرخه و عابر پیاده. ارتقاء این روش به شما این امکان را می دهد تا از مارک های بسیار خوبی برخوردار شوید زیرا این نوع تبلیغات روزانه در همه جا مشاهده می شود و فراموش کردن پیشنهاد شما را سخت می کند.

5. رادیو و پادکست
تبلیغ کلامی نوعی تبلیغ است که می تواند غالباً به عنوان بخشی از نمایش های رادیویی یا پادکست تکرار شود. می توانید نوع سنتی تبلیغی را ثبت کنید که پخش شود یا احتمال اسپانسری نیز وجود دارد. انواع پادکست های مخاطبان مورد نظر خود را برای ایجاد نوع تبلیغاتی که مشتری ها دوست دارند و به یاد می آورید ، ببندید.
6. ارسال مستقیم و فروش شخصی
نامه مستقیم یا هنر ارسال نامه فروش قانع کننده از طریق نامه حلزون برای مخاطبان هدف شما ، می تواند بازده سالم سرمایه گذاری را برای مشاغل کوچک ارائه دهد. نقطه شروع این است که بازار هدف خود را مشخص کنید ، سپس یک پیشنهاد فریبنده را برای همه این چشم اندازها ارسال کنید. اندازه گیری پاسخ ها به شما کمک می کند تا ببینید نوع مشتری در حال پاسخگویی به این قالب است ، بنابراین می توانید با عکس گرفتن از طریق نامه بعدی از هدف گیری دقیق تر استفاده کنید.

در همین راستا ، فروش مستقیم یا شخصی همچنان منطقه بزرگی از تبلیغات به ویژه برای مشاغل کوچک است. یک فروشنده خوب می تواند از مهارت های خود برای ترغیب مشتری برای خرید یک محصول استفاده کند. اگر نماینده فروش خصوصاً مؤثر باشد ، مشتری همچنان از طریق توصیه ها و ارجاع ها به پخش کلمه در مورد محصول شما می پردازد.

7. تبلیغات ویدیویی
این نوع تبلیغات با مشتریان هدف شما در سطح دیجیتال درگیر می شود. یک فیلم کوتاه ایجاد کنید و آن را در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید یا هزینه آن را در سایت هایی مانند YouTube ، Hulu و وبلاگ ها اجرا کنید. یک تبلیغ ویدیویی توسط متخصصان آژانس ایجاد می شود یا حتی توسط تیم داخلی شما انجام می شود - حتی اگر این تیم فقط از خود شما تشکیل شده باشد.

8. قرار دادن محصول
این نوع تبلیغات بیشتر و بیشتر مشاهده می شود. اگر هزینه دریافت یک میزبان پادکست را برای استفاده از کالای خود یا پرداخت یک نمایش تلویزیونی برای مشخص کردن شخصیتی که در مورد یا استفاده از سرویس شما دارد ، پرداخت می کند ، یعنی قرار دادن محصول. همچنین می توانید در مورد این نوع تبلیغات با میزبان های محبوب کانال YouTube صحبت کنید
9. بازاریابی رویداد
پرداخت اسپانسر یک تیم ورزشی یا سود خیریه تحت بازاریابی رویدادها است. این نوع تبلیغات به این معنی است که بخش بزرگی از مردم نام برند شما را می شنوند و آن را با آن رویداد مرتبط می کنند. بسیاری از شرکت ها همچنین به دنبال کنوانسیون هایی برای این نوع تبلیغات طاقچه هستند.

10. بازاریابی ایمیل
نوعی تبلیغاتی که روی مشتریان موجود شما متمرکز شده است ، بازاریابی ایمیل از طریق ثبت نام در فروش های تبلیغاتی یا خبرنامه های متمرکز بر روی برند شما ، از جمله آنها است. بازاریابی ایمیل ارتقاء وفاداری مشتری به روز شده است و هنگامی که با مشتریان به عنوان خودی با دانش VIP رفتار می کنید بسیار خوب کار می کند.

روش های بسیاری برای استفاده از انواع تبلیغات وجود دارد زیرا انواع تبلیغات وجود دارد. با متنوع کردن رویکردهای خود در هر دو دنیای سنتی و دیجیتال و همچنین تمرکز بر بازار هدف اصلی خود و در عین حال ارائه کلمه در مورد نام تجاری خود برای افراد عظیم ، می توانید با جهشی و محدودیتی رشد کنید.

منبع:  آرمانی

  • reza kolahdoz